Fact-A Fact Of Life

I forgot about the time that there was somebody in my past,
I feel time has passed so quickly since I took the photograph.
Thanks for the memory that doesn't fade in my heart.
Look at us smiling in the photograph, you can see the secrets behind the fake smiles.
Thanks for the memory that doesn't fade in my heart.

The past was destroyed by you, I'm not going to forget our truth was shadowed in the darkness of war.

これ歌詞いいね。
なんか忘れていたようないろんなことを思い出させてくれる。


ついに年末もさしかかってますね、元気ですか、あっきーらです。別に忙しかったわけじゃないし毎日のようにネットもしてますが、いろんなイベントに誘われて楽しい毎日を過ごしていました。
なんだかんだであと一週間で帰国です。早いもんですね、本当に。あと一週間楽しんで!ってたくさんの人からメールや電話もらいますけど、日本にいますぐ帰りたいっていうのが本音です。
この一年本当に自分自身を考えるいい時間がつくれたと思います。結局答えなんて見つかっていないけど、将来は普通に働いて、月並みに美人な奥さんをもらって、かわいい子供を授かって、自分の親がしてくれた以上の愛を家族に注いであげたいと、そう思っています。